مقالات

هوگو سانشو چیست ؟

هوگو سانشو چیست

هوگو سانشو چیست ؟ هوگو سانشو یکی از تجهیزات ایمنی فوق العاده مهم و بی نظیر است که برای محافظت از تنه بالایی ورزش کاران استفاده می شود. این وسیله مشخصات و ویژگی های زیادی دارد که در ادامه مطلب به بیان آن ها خواهیم پرداخت. ابتدا کمی در رابطه با ورزش رزمی سانشو صحبت کنیم و دلیل استفاده هوگو در این رشته را بررسی کنیم.

 

هوگو سانشو چیست؟

سانشو یکی از هنرهای رزمی تن به تن و آزاد بوده که مبدا آن کشور چین است. تکنیک های آن حاصل ترکیب حرکات ورزش هایی چون: کشتی، کنگ فو و بوکس می باشد. چون در ساندا یا همان سانشو، از یک سو حرکات بدون سلاح و فقط با دست و پا صورت می گیرند و از طرف دیگر این حرکات شامل مشت زنی و پرتاب پاهای رزمی جویان می باشد.

بنابراین احتمال وارد آمدن صدمات های جدی و حتی بروز مرگ وجود خواهد داشت. پس جهت ایجاد امنیت فیزیکی و روانی افراد فعال در این رشته، قطعا به یک وسیله دفاعی نیاز است. در همین راستا گروه تولیدی لوازم رزمی، جهت ایمن ماندن اعضای بدن ورزش کاران و ارتقاء هر چه بیشتر ورزش های رزمی، دست به اقداماتی زده اند که قابل ستایش میباشد.

 

کاربرد هوگو چیست ؟

آن ها برای محافظت از سر، صورت، دستان، ساعد دست، ناحیه ساق و روی پا، دنده ها و قفسه سینه و حتی جهت اعضای تناسلی رزمی جویان پوشش های ایمنی باکیفیت طراحی نمودند. این پوشش ها با نام های: کلاه رزمی، نقاب، دستکش، ساعدبند، ساقبند و روپا، هوگو و کاپ رزمی ارائه می شوند. هوگو ورزشی یکی از نمونه هایی است که با مرغوب ترین جنس و بهترین ویژگی ها در اختیار افراد قرار می گیرد. کسانی که در رشته سانشو و سایر رشته های رزمی دیگر فعالیت می کنند، می بایست برای محافظت از دنده، قفسه سینه و پهلوهای خود، حتما از هوگو استفاده نمایند.

 

انواع هوگو سانشو چیست ؟

گفتیم که فنون رزمی ورزش ساندا، شامل زد و خورد زیادی هستند و نیازمند به پوشش های دفاعی می باشند. در نتیجه به تمام وسایلی که توسط کمپانی تولید کننده، طراحی می شوند، نیاز است. در زمینه هوگو سانشو چیست ؟ نیز در رابطه با محافظ سینه به نام هوگو مطالبی ذکر شد. اکنون به چند نوع از مدل های آن توجه نمایید. هوگو طرح الکترونیکی درجه یک: این نمونه با توجه به نامش، بی نظیر و درجه یک می باشد. با جنسی از فوم اعلا طراحی شده و قدرت جذب ضربات توسط این هوگو فوق العاده است و این موضوع، جهت وجود سنسورهای پیشرفته در آن می باشند.

 

هوگو طرح الکترونیکی درجه دو

شاید در رابطه با هوگو درجه دو، در ذهن شما ابهاماتی ایجاد شود. اما برخلاف تفکرات شما عزیزان، هوگوی نام برده به عنوان یکی از بهترین تنپوش ها معرفی شده است که لایه بیرونی آن را از چرم و قسمت داخلی را با فوم محکم و باکیفیت می سازند. برخورداری از سنسور الکترونیکی از دیگر ویژگی های این هوگو می باشد.

 

هوگو معمولی

دارای این ویژگی ها است: درجه کیفیت در حد معمولی، جنس از فوم معمولی و مناسب تمرینات رزمی برای نوجوانان و افراد مبتدی طراحی شده اند.

 

هوگو زنبوری

این پوشش محافظ بسیار محبوب و پرطرفدار است. از جنس فوم زنبوری درجه یک ساخته شده است. میزان جذب ضربات آن بالا بوده و به خوبی قادر است از تنه بالایی رزمی کار محافظت کند.

 

هوگو طرح الکترونیکی درجه یک سوزنی

هوگو تکواندو الکترونیکی مورد علاقه بسیاری از رزمی جویان قرار گرفته است. در وزن سبک و سایز استاندارد با جنسی از فوم سوزنی درجه یک تهیه می شود. کاربرد آن در مسابقات الزامی می باشد. علاوه بر هوگوهای نامبرده، انواع متنوع دیگری وجود دارد که در سایت آنلاین پیشگام رزم قابل مشاهده می باشند.

 

فواید کاربرد هوگو تکواندو

لازم دیدیم که پیش از بررسی فواید هوگو، مختصری در رابطه با تکواندو صحبت کنیم. تکواندو رشته رزمی منشاء گرفته از کشور کره می باشد و دارای ویژگی های خاصی از جمله: طرح کردن فن هایی جهت دور کردن حریف، حفظ فاصله فیزیکی با مهاجم و حرکات پا با حداکثر قدرت می باشد‌. تکنیک های به کار رفته در آن، بر مبنای حرکات منظم و خاص پاها و دست ها طراحی شده است. مبارزه در آن بدون سلاح و با حریف مقابل به صورت تن به تن صورت می گیرد. در نتیجه بر اثر پرتاب هایی که با دست و پای ورزش کار انجام می شود، احتمال صدمات جدی و حتی مرگ وجود دارد.

 

مطلب پیشنهادی: هوگو ووشو

 

آسیب های تکواندو

پارگی و له شدن اعضای بدن، شکستگی در نواحی دست، پا، آرنج، سر، قفسه سینه و پیچ خوردگی ها و همین طور آسیب به نقاط حساس بدن و دستگاه تناسلی رزمی جویان می باشند. در نتیجه جهت جلوگیری از این صدمات به وسایل دفاعی مطمئنی نیاز است. که در رابطه با تک تک این لوازم در مقاله لوازم تکواندو مطالبی درج شده است. یکی از لوازم مورد بحث ما در این محتوی، هوگو تکواندو است که پوششی بسیار مهم و حیاتی تلقی می شود، چرا که حفاظت کننده قفسه سینه، شکم و پهلوها خواهد بود. فواید کاربرد هوگو تکواندو و هوگو سانشو و سایر ورزش های رزمی دیگر از این قرار است که:

• سلامت جسمانی رزمی کار را تضمین می کند.

• علاوه بر امنیت جسمانی، از لحاظ روحی و روانی هم ورزش کار را پوشش می دهد.

• به طرز بی نظیری، قادر است تنه بالایی فرد را ایمن کند.

• با برخورداری از قدرت جذب بالای ضربات، از وارد آمدن هرگونه آسیب به قفسه سینه، پهلو و شکم ممانعت می کند.

 

نکته: کاربران محترم توجه نمایند که هدف از ذکر فواید هوگوی رشته تکواندو در این مقاله این است که: یادآور شویم انواع هوگوها در رشته های گوناگون رزمی به یک شکل عمل می کنند و هدف از طراحی این تنپوش در سایر رشته های دفاع شخصی، محافظت از اعضای بدن می باشد.

 

قیمت هوگو سانشو

از بحث تعریف هوگو سانشو و پاسخ به سوال هوگو سانشو چیست ؟ نیز که بگذریم باید به بررسی قیمت آن نیز بپردازیم. سال هاست که سایت معتبر و محبوب پیشگام رزم، در حال فعالیت است و مورد توجه بسیاری از کاربران ورزش کار قرار گرفته است. در این روزها که به واسطه فروشندگان سودجو، ناامنی در خرید وسایل رزمی زیاد شده است، این مجموعه حسن نیت و صادق بودن خود را به مشتریان ثابت کرده است. چرا که تمام دغدغه و هدف اصلی آن، ایجاد رضایت مشتری می باشد. بر همین اساس می کوشد تا با بهترین شیوه فروش محصول، بالاترین کیفیت، اصلی ترین قیمت و همچنین ارائه خدمات ارزنده، کاربران را به خواسته خود برساند.

در همین راستا، مشتری را با دو شیوه فروش حضوری و غیرحضوری مواجه کرده است تا بتواند با سنجیدن شرایط خود، یکی از این دو شیوه را برای خرید انتخاب کند. علاوه بر این، جهت ایجاد سهولت در خرید، یک گالری عکس از سایر محصولات خود از جمله انواع هوگوهای رزمی همراه با قیمت در سایت خود ایجاد کرده است. البته ناگفته نماند که قیمت همه وسایل و پوشش های رزمی، از جمله قیمت هوگو وشوو، قیمت هوگو سانشو و همین طور هوگو رشته تکواندو در سایت پیشگام رزم به روز شده خواهد بود. پیشنهاد ما این است که هنگام خرید لوازم و پوشش های موردنیاز رزمی، به این وب سایت آنلاین و یا فروشگاه آن مراجعه نمایید. با خرید از مجموعه نامبرده، خود را از سایر خدمات و ویژگی های منحصربه فرد آن بهره مند سازید. خدمات باربری و ارسال محصول به درب منزل، نمونه ای از این خدمات می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *