مقالات

هوگو ووشو چیست ؟

هوگو ووشو چیست

هوگو ووشو چیست ؟ هوگو ووشو، در ورزش های رزمی، به عنوان نوعی محافظ شبیه به جلیقه های ضد گلوله که از ناحیه شکم و سینه فرد در مبارزات و مسابقات محافظت می کند قابل استفاده است.

هوگو در ورزش های مختلفی همانند تکواندو، ووشو، کاراته، کیک بوکسینگ و تمام ورزش های رزمی دیگر حتی شمشیر بازی برای فرد رزمی کار می تواند یک نوع محافظ قوی در برابر صدمه و ضربات باشد.

این محافظ به بهترین شکل و با آرگونومی عالی تهیه و تولید می شود که ما در ادامه ی متن بهترین و قابل اعتماد ترین مجموعه ی ساخت هوگو را به شما معرفی خواهیم کرد.

تاریخچه هوگو ووشو چیست ؟

این تن پوش ایمنی، از دهه ی 195‪0 میلادی تا کنون بین انسان ها مورد استفاده قرار گرفته است. کلمه ی هوگو از زبان کره ای می آید که به معنی محافظ سینه  میباشد.

امروزه هوگوها، یکی از ضروری ترین پوشش های رزمی معرفی می شوند زیرا در ارتقا سلامت افراد ورزش کار نقش بسزایی دارند. این پوشش ها در چند نوع متفاوت طراحی می شوند که هوگوی الکترونیکی یکی از پرکاربرد ترین آن ها می باشد.

یکی از مزایای استفاده از هوگوی الکترونیکی این است که فرد رزمی کار می تواند با استفاده از هوگو به دارو مسابقه در داروی کردن کمک کرده و کار را برای داور راحت تر کند.

در حال حاضر این هوگو در بسیاری از مسابقات رزمی، از بیشترین کاربردها برخوردار است. هم چنین توسط فدراسیون جهانی تکواندو مورد تایید قرار گرفته است و به طور رسمی در حال استفاده است. به هوگوی نام برده، هوگو ی سنسوری نیز گفته می شود. البته هوگو های معمولی با هوگو های الکترونیکی هیچ تفاوتی ندارند و وظیفه ی هر دوی آنها مصون نگه داشتن فرد رزمی کار در مقابل آسیب های احتمالی می باشد.

شما می توانید برای آشنایی با ویژگی های بیشتر هوگوها و قیمت خرید آنها در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

هوگو ووشو در انواع رشته های رزمی

همانطور که اشاره شد، هوگوها پوشش هایی مناسب جهت ایمن نگه داشتن نیم تنه بالایی بدن رزمی کاران می باشند که با بهترین متریال توسط تولید کننده لوازم رزمی طراحی می شوند و عملکرد همه آن ها در همه رشته های رزمی به یک شکل خواهد بود. بنابراین هوگو ووشو در انواع رشته های رزمی نیز قابل استفاده می باشند.

هوگو ساندا

این هوگو در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی قدرت جذب ضربات و صدمات بالایی دارد، دارای جنسی فومی و با کیفیت است، وزنی مناسب دارد و قادر است رضایت شما را تضمین می کند.

هوگو سانشو – هوگو ووشو چیست ؟

در دو رنگ خاص طراحی شده، جنسی از پارچه ی جودان و فوم دارد.
قیمت آن نیز مناسب می باشد ، محصول کشور ایران است، قدرت جذب ضربات بالایی دارد و ضامن رضایت مندی شماست.

هوگو ووشو حرفه ای

این هوگو نیز مناسب ورزش ووشو و همین طور در دو رنگ و سایز بندی مختلف طراحی شده است. قابلیت محافظت زیادی در برابر ضربه دارد، با بهترین متریال طراحی شده است. یکی از ویژگی های این مدل قدرت محافظت بالا در برابر ضربات است. جنس آن را با اسفنج پلی اتیلن می سازند. حالت ارتجاعی یکی دیگر از ویژگی های بارز آن خواهد بود.

هوگو تکواندو

این هوگو مختص یکی دیگر از ورزش های رزمی یعنی تکواندو می باشد. در چند مدل طراحی می شود.
این تن پوش مناسب نیم تنه ی بالاست و جنس آن از چرم مصنوعی است. یک کش و چسب جهت ثابت ماندن هوگو روی آن طراحی شده است.

اگر تمایل دارید همه ی عکس ها و انواع رنگ های هوگو را مشاهده نمایید می توانید به مجموعه پیشگام رزم مراجعه کنید و از گالری عکس ایجاد شده در این سایت دیدن نمایید.

انواع این پوشش ایمنی در رشته های رزمی قابل استفاده می باشند و رزی جو می تواند با خاطري آسوده از آنها استفاده کند و قفسه ی سینه و پهلو های خود را در امان نگه دارد.

این ویژگی های عالی حاصل زحمات بی وقفه ی گروه تولید کننده ی ملزومات ورزشی می باشد که سال هاست با پیشینه درخشان در حال فعالیت می باشند و توانسته اند محبوبیت زیادی را در میان ورزش کاران کسب کند.

معرفی هوگو ووشو دخترانه

همان طور که در مطالب قبلی ( هوگو ووشو چیست ) ذکر شد، استفاده از هوگو محدودیت جنسی ندارد به طوری که خانم ها و آقایان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.
با این که حفظ سلامت فیزیکی برای هر دو جنس از اهمیت فراوانی برخوردار است و کاربرد ملزومات ورزشی برای هر دو جنس ضروری و مهم است اما در این میان یک تبصره وجود دارد، و آن پذیرفتن وجود حساسیت زیاد بانوان در برابر اعضای بدن خود نسبت به آقایان است. از آنجایی که دختران از روحیه ای حساس و قدرت بدنی تقریبا ضعیف تری نسبت به پسرها برخوردارند،

بی شک کاربرد لباس ووشو دخترانه برای آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

ناحیه ی سینه ی خانم ها منطقه ای بسیار پر خطر و نیازمند امنیت بیشتر است بر همین اساس در تمرینات رزمی و حین مبارزات، پوشیدن هوگو امری ضروری خواهد بود و سرباز زدن از این قانون، رزمی کاران را از ادامه مبارزه باز خواهد داشت.

امنیت ورزشکاران با هوگو رزمی

تامین امنیت ورزش کاران را نمی توان نادیده گرفت زیرا این افراد مایه ی افتخار کشور هستند و تلاش های بی وقفه آنها برای حفظ سلامتی جسمانی و روانی خود و پیشرفت ورزش های رزمی ستودنی است.

هوگو ی ووشوی دخترانه از نظر جنس، رنگ، کیفیت، مقاومت، استحکام، مشخصات فنی و شیوه ی کاربرد هیچ تفاوتی با ووشوی مردانه ندارد.
زیرا جنس همه هوگو های محافظ از چرم مصنوعی و فوم مرغوب درجه یک می باشد. لایه ی داخلی آن ها نیز نرم و انعطاف پذیر و ضد تعریق می‌باشد. همه ی آن ها از بند و چسب نگه دارنده بر خوردارند. حالت دفاعیشان در برابر ضربات فوق العاده است.

به بهترین شکل پهلو ها و قفسه سینه را ایمن نگه می دارند. قیمت شان بر اساس شکل ظاهر، نوع جنس طراحی شده و کیفیت متغییر می باشد.
البته نا گفته نماند که سایر وسایل رزمی مانند کلاه رزمی، دست کش، ميت، کاپ، ساق بند، ساعد بند، روپایی، همگی بدون محدودیت جنسی قابل استفاده می باشند.

بهترين سایت خرید هوگو رزمی

خرید یک محصول با جنس خوب و با کیفیت همراه با قیمتی واقعی از یک مجموعه ی معتبر دغدغه بسیاری از کاربران می باشد. چون نا امنی در سایتهای فروش زیاد شده است و سو استفاده بعضی از فروشندگان مزید برعلت می باشد، بنابراین مشتریان بابت یک خرید مطمئن سردرگم گشته اند.

از طرفی فروش اجناس دست دوم توسط افراد سودجو با نرخ غیرواقعی به مشتریان نا آگاه، نارضایتی آن ها را موجب شده است. و البته نا گفته نماند که برخی از مجموعه های فروش، بابت محصولات فروخته شده، هزینه های مازاد از افراد اخذ می کند.

پس نمی توان روی این مشکلات سر پوش گذاشت و به نحوی نیازمند حل شدن می باشند. راه حل این مشکلات در دستان ما است.

زیرا در نظر داریم برای ایجاد رضایت و اطمینان خاطر کاربران عزیز، سایت پیشگام رزم را معرفی نماییم.

این سایت با پیشینه درخشان خود سالهاست که در عرصه فروش محصولات ورزشی و رزمی به صورت آک و با قیمت واقعی در حال فعالیت است. این مکان مطمئن و امن بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان عرضه می‌ کند و در این راستا در میان رقبا، صدر جدول را به خود اختصاص داده است. که محبوبیت و پر طرفدار بودن این مجموعه اثباتی بر ادعای ما خواهد بود. پس به شما پیشنهاد میکنیم که برای تهیه ی کلیه ی لوازم ورزشی خود به بهترین سایت خرید هوگو رزمی که به آن اشاره کردیم، مراجعه نمایید و از سایر خدمات ارزنده ی آن بهره مند شوید.

خدمات سایت پیشگام رزم

  • ارسال محصولات به سایر نقاط کشور و خارج از کشور در کمترین زمان ممکن
  • برخوردار بودن از دو شیوه فروش حضوری و غیر حضوری بر حسب شرایط مشتریان
  • ارائه فاکتور و ضمانت نامه محصولات به مشتری
  • عرضه ی تمام کالاهای ورزشی با مناسب ترین قیمت
  • قدرت انجام کلیه سفارشات مشتری
  • ارائه انواع هوگوها در چند رنگ متنوع
  • ارائه انواع تن پوشهای رزمی در سایز و ابعاد مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *