مقالات

معرفی لوازم تکواندو + ویژگی و انواع آن

لوازم ورزش تکواندو

تکواندو، یکی از قدیمی ترین ورزش رزمی های دنیا می باشد که قدمتی دیرینه و در حدود ۳۰ ساله دارد. جهت ارتقا این حرفه، لوازم تکواندو توسط سازندگان و طراحان حرفه ای تولید شده است.

مبداء آن کره جنوبی می باشد که بعد از این کشور در سایر نقاط جهان مورد استفاده و آموزش قرار گرفت و به یکی از ورزش های محبوب تبدیل شد. چون فعالیتی است که بر اساس ضربات دست و پا طراحی شده، بنابراین این اعضا به محافظت در برابر ضربات و آسیب های ناشی از آن ها نیاز دارند.

به همین منظور، همان طور که در بالا اشاره شد، تولید کنندگان خبره دست به اقداماتی جالب زدند که تهیه پوشش های محافظتی تکواندو نمونه ای از آن ها می باشد.

آنها لوازمی چون: میت، کلاه، کاپ، روپایی، ساق بند، کمربند، دست کش، هوگو تکواندو و سایر نمونه های دیگر را در همین زمینه طراحی کرده و در اختیار عموم تکواندوکاران قرار داده اند.

در رابطه با تک تک این پوشش ها در مقالات قبلی توضیح داده شد. جهت آشنایی بیشتر با آنها می توانید کلمه مورد نظر خود مانند مثلاً کلاه تکواندو را در سایت پیشگام رزم سرچ کنید و اطلاعات لازم را دریافت کنید‌.

ویژگی های لوازم تکواندو

کلیه لوازم نام برده با بی نظیرترین ویژگی ها تهیه شده اند. از جمله اینکه:

  • بر اساس بهترین و باکیفیت ترین متریال ساخته می شوند.
  • پوشش داخلی آن ها از فوم درجه یک و رویه بیرونی از چرم مقاوم تهیه شده است.
  • همه آن ها جهت جلوگیری از وارد آمدن صدمات احتمالی بر اثر ضربات کاری طراحی شده اند.
  • هیچ گونه محدودیت جنسی ندارند.
  • جهت استفاده تمام رده های سنی میباشند.
  • در ابعاد مختلف و چند سایزهای متفاوت طراحی میشوند.
  • از وزنی سبک و استاندارد برخوردارند.
  • در انواع رنگ های قرمز، سفید و آبی عرضه می شوند.

انواع لوازم تکواندو

علاقه مندان به ورزش های رزمی و تکواندو که در این رشته فعالیت می کنند، می بایست از انواع لوازم تکواندو جهت ایجاد ایمنی برای خود استفاده کنند‌.

چه بسا که در مسابقات المپیک و مبارزات، کاربرد آنها الزامی می باشد و بدون پوشش تکواندو، امکان انجام مبارزه وجود ندارد.

چون در این ورزش سایر اعضای بدن و اندامها در خطر آسیب هستند، بنابراین جهت پیشگیری از صدمه دیدن تکواندوکار در مقابل اصابت ضربات وارده بر دست، پا، اندام های تناسلی، سر، صورت، شکم، پهلوها و دنده ها لوازمی ساخته شدند که در این مطلب به معرفی لیست لوازم تکواندو و نحوه کاربرد آنها می پردازیم.

کاپ تکواندو

کاپ تکواندو پوششی است که از اندام تناسلی ورزش کار محافظت می کند. جهت استفاده آقایان و خانم ها میباشد.

هوگو تکواندو

هوگو تکواندو جهت محافظت از بالا تنه و قسمت شکم و دنده تکواندوکار استفاده میشود.

روپایی تکواندو

روپایی تکواندو مختص قسمت روی پا و انگشتان می باشد.

در ورزش های رزمی دست ها نقش مهمی دارند و به مراقبت زیادی نیازمندند.

دست کش تکواندو

برای مراقبت از دستان و انگشتها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ساقبند و ساعد بند تکواندو

ساقبند تکواندو جهت محفوظ ماندن ساق پا و ساعد دست در مقابل ضربات است.

کلاه و نقاب تکواندو

سر و صورت یکی از مهم ترین و حساس ترین اعضای بدن هستند که جهت جلوگیری از وارد آمدن صدمه به آنها، کلاه تکواندو طراحی شده است.

میت تکواندو

وسیله ای است که ضربات و حرکات دست را تقویت می کند. هم چنین نقش حریف را برای تکواندوکار ایفا میکند.

علاوه بر این ها، یونیفرم و کمربند و شلوار چند نمونه ای دیگر از لوازمی هستند که مناسب تکواندو میباشند و کاربرد آن ها به هنگام انجام این رشته ورزشی مهم میباشد.

به عنوان مثال کمربند را در رنگ های متفاوت طراحی میکنند و هر رنگ نشان درجه ای از مهارت تکواندوکار میباشد.

قیمت لباس تکواندو ارزان

کاربران عزیزی که به ورزش رزمی تکواندو علاقه دارند و در این رشته فعالیت می کنند، جهت خرید لباس دفاع شخصی می توانند به فروشگاه اینترنتی وسایل تکواندو که به پیشگام رزم شهرت دارد مراجعه کنند.

در این وب سایت، کلیه لوازم و لباس رزمی با قیمتی مناسب و واقعی به فروش می رسند و خرید از آن برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. چون تمام محصولات آن از جنسی محکم و مرغوب تهیه شده اند و درصورت استفاده مستمر و درست، دارای ماندگاری بالا خواهند بود.

بنابراین پیشنهاد ما این است که به دنبال قیمت لباس تکواندو ارزان نباشید و قیمت را با کیفیت بسنجید‌ .  ارزان بودن نشانه مناسب بودن محصول نیست بلکه بُرد اصلی از آنِ مرغوبیت خواهد بود. از دیگر مزایای ارزنده و قابل توجه کالاهای سایت مذکور اورجینال بودن آن می باشد .

لازم به ذکر است که فروش لباس و لوازم رزمی دست دوم در این سایت انجام نمی شود و کلیه محصولات به صورت دست اول و آکبند به مشتریان عرضه می شوند. به این دلیل به جرات می توان گفت که کیفیت و ماندگاری لوازم رزمی پیشگام رزم نسبت به لوازم ارائه شده توسط سایر مراکز فروش در رتبه ی بالاتری قرار گرفته است.

نکته قابل ذکر دیگری که فوق العاده پراهمیت است، مربوط به سایت های غیر معتبر و فروشندگان سودجو می باشد. این افراد با فروش محصولات با قیمتی غیرواقعی، از بی آگاهی مشتریان سوء استفاده میکنند. یا این که محصولات دست دومی را که از لحاظ کیفیت مطمئن نیستند، به فروش میرسانند و با این کار باعث ایجاد خسارت و نارضایتی مشتری میشوند.

بدون شک، مناسب ترین، مرغوب ترین و ماندگارترین لوازم مورد استفاده در ورزش های رزمی، همان محصولاتی هستند که بتوانند رضایت مندی مشتری را در پی داشته باشند.

قیمت هوگو تکواندو

همان طور که در مطالب قبلی ذکر شد، هوگو تکواندو یکی دیگر از پوشش های دفاعی است که در رده لوازم رزمی قرار می گیرد. چون از اهمیت بالایی برخوردار است و از بالاتنه تکواندوکار محافظت می کند، بر همین اساس در هنگام انجام مسابقات پوشیدن آن الزامی می باشد.

هوگو تکواندو
ویژگی های هوگو تکواندو

از دیگر ویژگی های خوب این پوشش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بارزترین شاخصه آن، ممانعت از صدمه دیدن شکم و قفسه سینه می باشد.
  • یک سری سنسور ضربه گیر در قسمت داخلی هوگو تعبیه شده است.
  • قابلیت جالب سنسورها این است که امتیاز شخص مبارز را تشخیص می دهند.
  • جنس بیرونی آن از چرم مقاوم و لایه داخلیش باکیفیت می باشند .
  • بندهای طراحی شده در قسمت پشتی، جهت ثابت نگه داشتن هوگو می باشند.
  • در دو رنگ آبی و قرمز ارائه داده می شود.

غرض از ذکر نمونه هایی از مشخصات فوق العاده هوگوی رزمی این بود که مشتریان علاقه مند و تازه وارد به حرفه ورزشی تکواندو با این محصول آشنا شوند و هنگام خرید آن به سایت فروش معتبر مراجعه کنند و آن را با قیمت واقعی خود تحویل بگیرند.

قیمت هوگو تکواندو در وب سایت ما با توجه به جنس درجه یک و بی نظیرش، بسیار مناسب و به صرفه می باشد. رضایت کاربران و فروش بالای آن، ادعای این سایت را ثابت کرده است. جهت اطلاعات بیشتر از برتر بودن مرغوبیت و نرخ آن نسبت به سایت های دیگر، پیشنهاد می کنیم برای خریداری هوگو اقدام کنید و تفاوت ها را مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *