مقالات

انواع کلاه رزمی + توضیحات و مشخصات

انواع کلاه رزمی

انواع کلاه رزمی ؛ کلاه های موجود، به دو شکل هستند: کلاه های رزمی و کلاه های غیر رزمی. اما عنوان مقاله ما در رابطه با کلاه رزمی می باشد. پس با ما همراه باشید. با توجه به این که ورزش های رزمی در میان مردم بسیار محبوب و از اهمیت خاصی برخوردار می باشند و همان طور که می دانید این ورزش ها با حرکات دست و پا همراه هستند، پس احتمال ایجاد صدمه روی اعضای بدن به خاطر لگد و مشت ها بالا می رود. در همین راستا کمپانی تولیدی وسایل رزمی در صدد برآمدند تا پوششی ایمنی مختص سایر اعضای بدن خصوصا ناحیه سر که نقطه ای بسیار حساس است طراحی نمایند. کلاه محافظ سر یکی از این وسیله ها می باشد.

حتما اطلاع دارید که در زمان باستان مردم از هیچ پوشش محافظتی برخوردار نبودند و حرکات دفاعی آن ها، فن های خاصی نداشته است. اما امروزه هم حرکات قدیمی جای خود را به تکنیک های اصولی و پیشرفته داده اند و هم انواع وسایل محافظ برای ایمنی اعضای بدن طراحی شده است. در صورتی که در زمان باستان خبری از این پوشش ها نبوده و به همین خاطر مردم دچار آسیب هایی جبران ناپذیر و حتی مرگ می شدند.

 

تولید کننده انواع کلاه رزمی

بنابراین به جرات می توان گفت که شاهکار مجموعه تولید کننده ستودنی است. زیرا آن ها علاوه بر کلاه سایر ملزومات ورزشی چون: هوگو رزمی، ميت، کیسه بوکس، نانشیم و کاپ، ساعد بند، روپایی، ساق بند، دست کش و غیره را طراحی نموده و در اختیار ورزش دوستان قرار می دهند. ورزش های رزمی بر اساس تکنیک های خاص شامل رشته هایی چون تکواندو، کاراته، شمشیر بازی، تیراندازی، جودو، بوکس، موی تای و سایر رشته های دیگر می باشد.همه این رشته ها چون از فنون گلاویز شدن، فنون پرتابی، فنون خفه کردن و خورد کردن مفاصل بنا نهاده شده اند و خطر آسیب در آنها بسیار است، پس همه رزمی جویان فعال در این رشته ها موظف هستند که از پوشش های دفاعی استفاده کنند. قطعا می دانید که بعضی از هنر های رزمی مانند کاراته و بوکس و تکواندو بدون سلاح و به صورت تن به تن انجام می گیرند و برخی دیگر مانند شمشیر بازی و تیر اندازی همراه با سلاح خاص می باشند و بدون کاربرد پوشش دفاعی، خطرات احتمالی هر دو گروه هرا تهدید خواهند کرد. مثلا در رشته تکواندو، کاربرد کلاه تکواندو بسیار ضروری و پر اهمیت است و به خوبی می تواند قسمت سر و صورت ورزشکار را در امان نگه دارد.

 

انواع مدل های کلاه رزمی

کلاه های مختص رشته های رزمی بر اساس رنگ، جنس و شکل ظاهری در چند نمونه طراحی می شوند. ولی با وجود این چند تفاوت، همگی یک هدف را دنبال می کنند و آن، محافظت از حساس ترین قسمت بدن یعنی سر می باشد. اینک در نظر داریم به معرفی چند نمونه از انواع مدل های کلاه رزمی بپردازیم.

 

کلاه تکواندو تزریقی:

قدرت جذب ضربات آن عالی است. جنس آن با پلی اورتان طراحی شده است. یک نقاب شیشه ای نشکن در جلوی کلاه دارد که در صورت نیاز می توان آن را از کلاه جدا کرد. در نهایت تضمین کننده سلامت و رضایت کاربران خواهد بود.

 

کلاه بوکس چرم:

جنس کلاه بوکس چرم از چرم مرغوب می باشد. قادر است ضربات وارده را در درجه بالایی جذب کند. با بهترین متریال طراحی شده و سایز آن قابلیت تنظیم شدن دارد.

 

کلاه رزمی فوم:

مورد استفاده در رشته هایی چون بوکس، تکواندو، ساندا، کیک بوکس، کونگ فو می باشد. با توجه به اسم آن از جنس فوم مرغوب تهیه شده است. دارای کش و چسب نگه دارنده، سایز قابل تنظیم و قدرت بالای جذب ضربات است.

 

کلاه رزمی فک دار:

این مدل یکی از بهترین محافظت کننده های سر می باشد. مناسب استفاده در رشته تکواندو است. ویژگی های آن : جنس لاستیکی، چسب نگه دارنده و فک دار بودن آن می باشد.

 

کلاه بوکس حفاظ دار:

یکی از بهترین نمونه های پوشش دهنده سر ورزشکار می باشد. با جنس پلی اورتان طراحی شده است. تمام استاندارد ها در آن لحاظ شده است. با دو بند چسبی در قسمت پشت کلاه و در چند رنگ متفاوت ارائه می شود. توجه کنید که دو بندی که در آن تعبیه شده اند به منظور تنظیم نمودن سایز کلاه می باشد.

 

مطالب پیشنهادی: کلاه طرح وسینگ

 

کلاه بوکس حفاظ دار فوم:

این نمونه با توجه به نامی که دارد از یک حفاظ نصب شده در جلوی صورت برخوردار است که جهت محافظت از صورت رزمی جو طراحی شده و در صورت نیاز می توان آن را از کلاه تفکیک نمود. جنس داخلی آن از فوم درجه یک و مدل آن در چند رنگ متنوع تهیه می شود.

 

کلاه تکواندو نقاب دار:

ویژگی و مشخصه بارز کلاه تکواندو نقاب دار، برخورداری از یک نقاب با جنس بی نظیر در قسمت جلوی کلاه است. این نقاب قادر است به خوبی از چانه، فک، دهان و دندان، گونه، و بینی شخص محافظت نماید. جنس آن از پلی اورتان و از مواد ضربه گیر عالی تهیه شده است. در رنگ های آبی، سفید و قرمز ارائه می شوند. نمونه های نام برده تنها چند مورد از مدل های متنوع کلاه رزمی می باشند. چنان چه علاقه مندید سایر نمونه های دیگر را مشاهده نمایید و از قیمت آنها مطلع شوید، می توانید به سایت ما با نام پیشگام رزم مراجعه نموده و به مطالب مورد نظر خود دست بیابید.

 

معرفی کلاه بوکس آتل دار:

کلاه بوکس آتل دار، یکی از بهترین نمونه های کلاه رزمی به شمار می رود. آتلی که برای آن طراحی شده جهت محافظت از دهان و دندان های ورزشکار می باشد. نوعی محفاظ که قادر است در ناحیه صورت ایمنی ایجاد کند. با ما همراه باشید تا ویژگی های آن را بررسی نماییم.

  • ضربات وارده را به خوبی جذب می کند.
  • جنس لایه بیرونی آن از چرم و قسمت داخلی با فوم سرد طراحی شده است.
  • آستری که در داخل کلاه تعبیه شده از جنس PU است.
  • با کیفیت، مرغوب و قابل شست و شو می باشد.
  • روی ناحیه فوقانی سر یک بند طراحی شده که از قابلیت تنظیم برخوردار است.
  • در ناحیه پشت سر دو عدد چسب دارد که جهت تنظیم نمودن سایز کلاه با سر طراحی شده است.
  • با بهترین متریال ساخته شده و از کلیه استاندارد ها برخوردار می باشد.
  • محدودیت جنسی و سنی ندارد.
  • دارای تنوع در سایز و رنگ است.
  • وزن آن سبک بوده و ابعاد آن استاندارد می باشد.
  • جنس آن دارای قابلیت شست و شو و تمیز شدن است.
  • قادر است رضایت مشتری را تضمین کند.

کلاه نام برده مانند یک کلاه بوکس حرفه ای از ناحیه سر رزمی کاران به خوبی محافظت کرده و از لحاظ ایجاد امنیت کاملا تضمین شده می باشد و از انواع کلاه رزمی خوب میباشد.

نکته: دقت کنید که تضمین قدرت ایمنی کلاه با توجه به میزان کیفیت جنس و استانداردهای لحاظ شده در آن خواهد بود. پس برای تهیه آن حتما به فروشگاه معتبر و تایید شده مراجعه نمایید.

 

قیمت کلاه بوکس در سایت پیشگام رزم

همیشه مشکل قیمت واقعی محصولات یکی از دغدغه هایی است که برای کاربران ایجاد می شود. نرخ خرید لوازم رزمی مانند لوازم تکواندو یکی از همین معضلاتی است که ذهن ورزشکاران را مخشوش می سازد. برای مطمئن ساختن افکار عمومی، سایت معتبر ما کلیه ملزومات ورزشی را با قیمتی اصلی و مقرون به صرفه به کاربران عرضه می نماید. یعنی قیمت کلاه بوکس در سایت پیشگام رزم و سایر پوشش های دیگر بسیار مطمئن و متناسب با کمپانی تولید کننده می باشد. چنان چه شما هم یکی از مشتریان نیازمند به پوشش های رزمی هستید قادرید به این مکان به صورت حضوری مراجعه نموده و محصول مورد نظر را خریداری نمایید و اگر شرایط خرید حضوري ندارید می توانید به صورت آنلاین کالای خود را در وب سایت ما انتخاب و تهیه نمایید. که این مورد یکی از ویژگی های سایت می باشد. در نتیجه به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که برای انجام خرید های ورزشی خود این فروشگاه را انتخاب نمایید و از سایر خدمات آن بهره مند شوید. چرا که سایتی معتبر با پیشینه ای درخشان می باشد و با فعالیت چندین ساله خود توانسته محبوبیت زیادی را کسب نمایید.

 

مطالب پیشنهادی: خرید میت تکواندو

 

خدمات سایت خرید لوازم رزمی

● برخوردار نمودن مشتریان از مشاوره رایگان

●بهره گیری از بهترین متخصصان و طراحان جهت تهیه و تولید لوازم و پوشش های رزمی

●ارائه با کیفیت ترین محصولات با مرغوبیت بالا

●فروش محصولات به دو شیوه حضوری و غیر حضوری

●برخوردار بودن از تاییدیه وزارت بهداشت جهت تمام کالا های خود

●بهره مند بودن از تاییدیه فدراسیون جهانی ورزش های رزمی

●قابلیت انجام کلیه سفارشات مشتری

●برخورداری از خدمات باربری و ارسال کالا به آدرس مشتری

●ارائه فاکتور و برگه ضمانت محصولات به مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *