مقالات

معرفی بهترین ساقبند بوکس

بهترین ساق بند بوکس

اگر جزو طرفداران ورزش های رزمی هستید لازم است با پوششی به نام ساقبند آشنای شوید. در این مطلب درمورد معرفی بهترین ساقبند بوکس و ویژگی های آن صحبت خواهیم کرد.

امروزه بوکس یا بوکسینگ یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار می باشد که افراد بسیاری در سرتاسر دنیا به آن می پردازند به طوری که برگذاری مسابقات کشوری بین المللی بوکسینگ همواره از پربیننده ترین مسابقات ورزشی بوده است.

علاوه بر آقایان بانوان نیز به این حرفه علاقه نشان داده و به انجام آن مشغول اند. همانطور که می دانید ورزش بوکس با مشت زنی دو مبارز به یکدیگر همراه است به همین علت استفاده از تجهیزات محافظتی جهت جلوگیری از وارد شدن ضربات به اندامها و آسیب رسانی بسیار الزامی است.

یکی از این ملزومات ساقبند می باشد که برای محافظت از ساق مبارز طراحی شده است. بنابراین انتخاب بهترین ساقبند بوکس یکی از تصمیمات حیاتی و مهم برای ورزشکاران می باشد.

پیشگام رزم

در سایت پیشگام رزم به طور کامل به انواع تجهیزات محافظتی همچون ساعد بند، کلاه، دستکش بوکس، نانشیم و غیره پرداخته شده و هر کدام از آنها به شکل جامع معرفی شده اند.

همان طور که ذکر کردیم خانمها نیز همانند آقایان بصورت جدی به ورزش بوکس می پردازند و نتیجه تلاش های بی وقفه آنان نقش آفرینی در رقم زدن سابقه درخشان برای کشور عزیزمان ایران بوده است از این رو ساخت تجهیزات ایمنی و محافظتی برای آنان نیز ضرورت دارد.

وب سایت ما یکی از ارائه دهنده های معتبر بهترین ساقبند بوکس هم برای خانمها و هم برای آقایان می باشد. اکنون در این پست به معرفی باکیفیت ترین ساقبند بوکس و نحوه خرید آن خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های بهترین ساقبند بوکس

در وهله اول و پیش از پرداختن به ویژگی های بهترین ساقبند بوکس لازم است ذکر کنیم همان طور که در تیتر بالا گفتیم ساقبند بوکسینگ هم برای خانمها و هم برای آقایان طراحی شده است بنابراین ویژگی هایی که در ادامه نام می بریم بین هر دو جنس مشترک اند. پس به بهترین و مرغوب ترین ساقبند بوکس توجه نمایید:

  • هدف از طراحی آن، ایمن ساختن ساق پای رزمی کاران در برابر ضربه های احتمالی می باشد.
  • از قدرت ضربه گیری بالایی برخوردار است. به عبارت دیگر بصورت ضربه گیری قوی و مطمئن عمل می کند.
  • با تعبیه شدن فوم بسیار مقاوم در قسمت داخلی ساقبند، باعث جذب ضربات و استحکام هرچه بیشتر آن شده است که امنیت ساق پای ورزش کاران را تامین می کند.
  • همانطور که گفتیم درون لایه داخلی آن فوم درجه یک و بسیار مرغوب وجود دارد که در محیط داخلی با چگالی بالا اعمال شده است.
  • ساقبند بوکس که توسط تولید کننده لوازم رزمی عرضه می شود قابل استفاده برای تمام رده های سنی می باشد و محدود به سن و سال خاصی نیست. بنابراین شما در هر رنج سنی که می باشید می توانید از آن استفاده کنید.

دیگر ویژگی های ساقبند رزمی

  • ساقبند بوکس بصورت تمام کشی ساخته می شود و در قسمت روی پا یا روی ساق بالشتکی تعبیه شده که امکان استفاده در انواع ورزشهای رزمی نظیر بوکس و نیز دیگر مبارزات آزاد را برای ورزشکاران فراهم می کند.
  • این محصول تا حدود ۷۵ درصد از ضربات را کنترل می کند و مانع از وارد شدن فشار ناشی از آنها به پا می شود.
  • کیفیت و عملکرد عالی خود را در پی استعمال پی در پی از دست نمی دهد و از این بابت عمر مفید و با دوام دارد.
  • قابلیت نظافت دارد و استفاده کنندگان می توانند به راحتی آن را تمیز کنند. به همین سبب توانسته مهر رضایت بهداشت را دریافت کند.
  • مورد تایید فدراسیون جهانی هنرهای رزمی قرار گرفته است.
  • پشتیبانی اضافی و طراحی کششی این مهاربند و همچنین خاصیت انعطاف پذیری بالای آن باعث حمایت از ساق پای رزمی کاران می شود.
  • همانطور که مستحضرید ساقبند بوکسینگ دارای مزایای بسیار می باشد به طوری که عدم استفاده از آنها توسط رزمی کاران ادامه فعالیت را برای آنان غیرممکن می سازد.

عنوان ساقبند بوکس به نمونه ای تعلق می گیرد که تمامی ویژگی های بالا را بصورت یکجا داشته باشد.

معرفی ساقبند تکواندو

در زمینه معرفی ساقبند تکواندو لازم است ذکر کنیم که با ساق بند بوکسینگ تفاوت چندانی ندارد و همه ویژگی های آنها مشترک اند. بنابراین می توان گفت که این پوشش محافظتی قابل استفاده در همه ورزشهای رزمی نظیر تکواندو و بوکس جهت حمایت از ساق پا می باشد.

یک نمونه ساق روپا مطلوب باید تمامی خاصیتهای مذکور در تیتر قبلی در رابطه با ویژگی های بهترین ساقبند بوکس را داشته باشد. ساق روپا تکواندو محدودیت جنسی ندارد و قابلیت استعمال توسط آقایان و همچنین را بانوان دارد.

لازم به ذکر است که این پوشش محافظتی برای تمامی رده های سنی ساخته شده و در انواع سایزها از خردسال تا بزرگسال طراحی شده است. فوم داخلی این محافظ به قدری محکم عمل می کند که فشار ناشی از ضربات وارد شده به پا را خنثی می کند.

انعطاف پذیری آن در اعمال نقش ضربه گیری نیز قابل توجه است. رویه محافظ ساق و روپایی تکواندو ساخته شده از جنس چرم مصنوعی یا همان جنس پیو می باشد که بسیار مرغوب است.

ساقبند زنانه تکواندو

چنانچه ورزشکار استفاده های مداوم و پی در پی از این پوشش داشته باشد هرگز از کیفیت کارکرد آن کاسته نمی شود و همچنین حالت و فرم خود را از دست نخواهد داد به همین سبب از نظر دوام و مدت ماندگاری بسیار رضایت بخش می باشد.

قابلیت تمیز شدن ساقبند زنانه تکواندو و همینطور مدل مردانه آن، باعث برخورداری از تائیدیه بهداشت شده است. اگر شما عزیزان به دنبال خرید ساقبند بوکس و تکواندو می باشید مجموعه پیشگام رزم بهترین گزینه پیشنهادی برای شما می باشد.

لازم به ذکر است که مشخصات گفته شده در مورد تمامی ساقبندهای زنانه و مردانه و نیز سایز کوچک تا بزرگ صدق می کنند.

در تیتر بعدی درمورد خرید ساقبند بوکس توضیح خواهیم داد.

خرید بهترین ساقبند بوکس

اهمیت استفاده از وسایل رزمی بر هیچ کدام از ورزشکاران پوشیده نیست. تجهیزات محافظتی رزمی که شامل انواع پوششهای مختلف نظیر دستکش بوکس، ساعد بند، هوگو، ساقبند  کلاه و نقاب و غیره می شود باعث محافظت از سر و صورت، دست و پا، بالاتنه و پایین تنه  و دیگر اندامهای بدن ورزشکار می شود.

بطوری که بدون آنها امکان مبارزه رزمی وجود ندارد. اکنون که در این مقاله با ویژگی های ساقبند بوکس مردانه و زنانه آشنا شدیم و به ضرورت آن جهت محافظت از ساق و پای بوکسر پی بردیم.

احتمالا درمورد نحوه خرید بهترین ساقبند بوکس برایتان سوال پیش آمده باشد. در همین راستا ما به شما مخاطبان گرامی وب سایت پیشگام رزم را جهت یادآوری برای خریداری ساقبند بوکس پیشنهاد می کنیم.

و اما شما عزیزان باید درمورد سایتهای تقلبی و فروشندگان سودجو که در قبال دریافت هزینه بالا محصولات بی کیفیت و گاه دست دوم ارائه می دهند هوشیار باشید.

بنابراین باید بهترین فروشگاهها را جهت تهیه ساقبند بوکس و نیز دیگر تجهیزات رزمی انتخاب کرد. بنابراین مجموعه فروش ما، با عرضه محصولات کاملا نو و بسیار مرغوب، توانسته رضایت و اعتماد تمامی مشتریان خود را جلب نماید.

همچنین قیمت لوازم رزمی موجود در این فروشگاه در مقایسه با کیفیت بینظیری که دارند بسیار مناسب است. چنانچه تصمیم به خریداری هر یک از محصولات مورد نیاز ورزش بوکسینگ و دیگر ورزش های رزمی گرفته اید پیشنهاد می کنیم بصورت آنلاین به سایت مذکور مراجعه نمایید و پس از مشاهده تصاویر مربوط به محصولات، نمونه مدنظر خود را سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل تان به شما تحویل داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *