مقالات

بهترین کیسه بوکس برای تمرین کدام است ؟

بهترین کیسه بوکس برای تمرین

افرادی که رزمی کارند و در رشته بوکس فعالیت دارند، قطعا کیسه بوکس را می شناسند و با ویژگی های بهترین کیسه بوکس برای تمرین آشنا هستند. اما غالبا مبتدیها یا کاربرانی که قصد دارند وارد رشته بوکس شوند، به اطلاعات کاملی در این زمینه نیاز دارند. پس پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات لازم، ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید. در میان گذشتگان جنگ و دعوا بر سر ارث، زمین یا سایر موارد دیگر امری طبیعی و رایج بوده است که نتیجه این جنگ ها آسیبهای جدی یا مرگ افراد بود.

از طرفی چون در آن زمانها هیچ سلاحی وجود نداشت و افراد وسیله یا تکنیکی جهت محافظت از خود نداشتند، پس به انجام حرکاتی شبیه به مشت و لگد روی آوردند و به این شیوه تقریبا از خود دفاع می کردند. جالب است که امروزه این حرکات بی قاعده به تکنیک های اصولی مبدل شده اند و هر کدام از آنها به رشته ای اختصاص داده می شوند. مثلا انجام حرکات و دفاع در رشته بوکس از قاعده خاصی پیروی می کند و اساسا با مشت زنی همراه است.

 

تولید کننده لوازم رزمی

یا اینکه در تکواندو برای دفاع برخلاف بوکس، هم از دستها و هم پاها استفاده می شود. در نتیجه برای هر کدام از رشته های رزمی، قانون های خاصی وجود دارد. موضوع دیگر شیوه تمرین رزمی کاران فعال در رشته بوکس است چرا که جهت آمادگی برای مسابقات، به تمرینات زیادی نیاز دارند‌. برهمین اساس تولید کننده لوازم رزمی وسیله ای به نام کیسه بوکس را طراحی نموده و در اختیار این افراد قرار داده است. آنها می توانند با استفاده از این وسیله مهم، مشتهای خود را تقویت کنند و خود را برای مبارزات آماده سازند. این کیسه های ضربه گیر، در انواع متفاوتی طراحی می شوند که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

ویژگی های بهترین کیسه بوکس برای تمرین

کیسه های بوکس با نام دیگر کیسه پانچ شناخته می شوند‌. علاوه بر بوکس در ورزش های دیگر همچون شمشیر بازی و سایر هنرهای رزمی و آموزش های دفاعی جهت افزایش استقامت و قدرت بدنی ورزشکار مورد استفاده قرار می گیرد. برای شناخت بیشتر، به ویژگی های بهترین کیسه بوکس برای تمرین دقت نمایید.

  • با هدف تقویت ضربات رزمی کار و بالا بردن قدرت جسمانی او طراحی می شود.

 

  • به دو شکل آویزان و ایستاده عرضه می شود.

 

  • مختص به سن خاصی نیست و جهت تمام رده های سنی از جمله بچه ها طراحی می شود.

 

  • هر دو جنس آقا و خانم قادر به تمرین با آن خواهند بود.

 

  • بسیار محکم و مقاوم است به طوری که با استفاده های مکرر و درست، هیچگونه آسیبی به آن وارد نمی شود.

 

  • کیسه پانچ از چند لایه ساخته شده است. لایه بیرونی با چرم مرغوب، گاهی با پلاستیک یا وینیل و لایه میانی را با فوم و EAV می پوشانند.

 

 

ویژگی های کیسه بوکس

 

  • بسته به کارکرد کیسه بوکس، داخلی ترین قسمت آن را با انواع مواد مختلف مانند: پارچه، فوم، شن یا هوا پر می کنند.

 

  • دارای قابلیت پرشدن با مواد دلخواه مشتری هستند.

 

  • از تاییدیه وزارت بهداشت و همینطور تاییدیه فدراسیون جهانی ورزش های رزمی برخوردارند.

 

  • قیمت این وسیله مناسب و البته بسته به جنس آن می باشد.

 

موارد ذکر شده، تنها نمونه ای از ویژگی های کیسه های ورزش بوکس می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر واژه های بهترین کیسه بوکس را در سایت پیشگام رزم سرچ کنید.

نکته: بهترین کیسه بوکس دنیا، کیسه ای است که با جنس چرم اصل و استاندارد ساخته شده باشد و بتواند باعث قوی شدن بدن و مشت های رزمی کار شود.

 

معرفی انواع کیسه بوکس

گفتیم که ورزش بوکس حالت دفاعی دارد و بیشتر مناسب افرادی است که حس و حال مبارزه طلبی و جنگ جویانه را در خود می پرورانند. در نتیجه برای نیرو بخشیدن به جسم این افراد و همچنین تخلیه نمودن و آرام ساختن روان آنها، کیسه بوکس ساخته شد و در اختیار دوست داران رشته های دفاع شخصی قرار گرفت. چنین کیسه هایی علاوه بر تقویت جسم، در تسریع عملکرد ورزشکار نیز تاثیر فوق العاده ای دارند. لازم به ذکر است که تولیدکنندگان تجهیزات رزمی، کیسه ها را بر اساس سن، وزن، هدف و نوع رشته رزمی در چند مدل مختلف طراحی می کنند. اکنون با انواع کیسه بوکس آشنا شوید.

 

کیسه بوکس سنگین آویزان

این مدل بر حسب نامش، سنگین وزن است و جهت استفاده در تمرینات، توسط یک زنجیر یا طناب محکم از سقف آویزان می شود. ظاهری استوانه ای دارد و در ورزش هایی چون: بوکس، کاراته، موی تای، MMA و سایر رشته های رزمی دیگر کاربرد دارد.

 

کیسه بوکس ایستاده

این مدل برخلاف نمونه آویزان، نیازی به وصل یا آویزان شدن ندارند و فقط به شکل ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. مناسب برای کاربرد در باشگاهها، منازل و قابل استفاده در ورزش های رزمی ترکیبی و موی تای می باشند.  دارای یک پایه محکم و قوی سنگین وزن بوده و قابلیت جابجایی دارند.

 

کیسه بوکس سرعتی

به شکل گلابی است و آن را از هوا پر می کنند. نسبت به مدل سنگین آویزان، کوچکتر است. از سقف و گاهی به دیوار وصل می شود. ویژگی های آن شامل: تسریع عملکرد، زمان بندی، تقویت عضلات شانه، تقویت بالا نگه داشتن دستان رزمی کار می باشند.

 

آدمک های بوکس

بهترین گزینه برای انجام تمرینات بوکس هستند. قابلیت اتصال به دیوار یا آویزان شدن ندارند و متکی بر یک پایه سنگین هستند. حریفی به شکل انسان می باشند که از سر، دست و پا برخوردار است.

 

خرید کیسه بوکس ایستاده

بهترین سایت برای خرید کیسه بوکس ایستاده، دیواری، آویزان، سرعتی، بچه گانه و آدمک های بوکس، مجموعه ای است که محصولات خود را به دو شکل حضوری و با مراجعه به فروشگاه، یا غیرحضوری و با مراجعه به سایت عرضه می نماید. سابقه کار این مجموعه بیشتر از ۳۰ سال می باشد و تا به امروز توانسته در میان ورزش کاران و طرفداران خوش بدرخشد. با نام پرآوازه این مکان خرید یعنی سایت پیشگام رزم در تیترهای قبلی آشنا شدیم. اکنون اگر در پی بهترین کیسه بوکس برای تمرین هستید، توصیه ما رجوع به همین سایت است. با خرید این محصول از وب سایت نامبرده با بهترین و اصلی ترین قیمت و همچنین بالاترین کیفیت، از سایر خدمات آن بهره مند شوید و رضایت و اطمینان را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید.

 

سایت پیشگام رزم

البته علاوه بر اهمیت انتخاب معتبرترین و مطمئن ترین سایت برای خرید، نکات مهم دیگری وجود دارند که قبل از گزینش یک کیسه بوکس مناسب، می بایست در مرکز توجه مشتری قرار گیرند.

  • نوع کاربرد یا رشته انتخابی، سبک تکنیک ها و تمرینات در گزینش کیسه پانچ، از مواردی هستند که در اولویت قرار دارند و نیاز به توجه دارند.

 

  • سن افراد، فاکتور مهم دیگری است که قبل از خرید نیازمند دقت است. چرا که کیسه های مختص تمرینات بزرگسالان با مدل های طراحی شده برای جوانان و کودکان با هم متفاوت می باشند.

 

  • قد و وزن ورزشکار مواردی است که هنگام انتخاب کیسه بوکس باید به آنها دقت شود و میان وزن و قد فرد و کیسه لازم است تناسب ایجاد شود.

 

  • جنس کیسه بوکس در دوام و ماندگاری و در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. یعنی کیسه بوکس های با جنس چرم اصل، مقاوم تر و گران قیمت تر از چرم مصنوعی هستند.

 

  • فاکتور دیگر، محتویات کیسه بوکس است که کاربران می توانند بر حسب شرایط و رشته رزمی آن را انتخاب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *